11 Haziran 2011 Cumartesi

Vermeyeceksen Uğraştırma

Velhasıl kelam kendini çok kasma
Ela gözlerinle güzelim, bana öyle bakma
Rahat adamım doğuştan, yakmaz beni o bakış
Malum bunlar ince iş, bunlar dikiş, nakış
Ekseriyetle etmem tenezzül, kafamı bile kaldırmaya
Yanıma bile gelsen, ben devam çorbaya daldırmaya
Elin elime değse, iterim ufaktan kenara
Cenge çevirmeye kalkma güzelim, toslarsın fenaya
Ekim'e kadar yolun var, aşkta meşkte isen eğer
Kasım'da gelirsen art niyetle, belki o zaman değer
Sen sen ol hayal kurma kızım, dersin piçmiş meğer
En karizma adamım, beni böyle beğen
Namussuzum evde olmassam, eğer her gün geleceksen

Ufukta hormon sürüsü, saldırır her damardan
Ğ harfi ofsayt oldu, alıverirsiniz alttan
Rahat olun kuzum, şiir devam bu hattan
Az kaldı ama, ilham da naz yapar ufaktan
Şair olduk kanmasınlar diye, inceden kesişlere
Türkiye burası deme, gençlik hevesli sevişmeye
Ilgaz'da var biliyorum, selam söyle enişteye
Rakipten görmem keza, benim kulvar feriştaha
Mamafih ne gerek, yalandan aşıklara
Alınma lakin beybi, vermeyeceksen uğraştırma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder